E-ticket is binnen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu E-ticket is binnen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu

E-ticket is binnen

Blijf op de hoogte en volg Jessica

11 Juni 2015 | Nederland, Wageningen

Onze E-ticket is en de accommodatie lijst is binnen.
Nu nog de route aanmaken voor de Garmin en dan is het aftellen geblazen.
Joan vandaag nog afgezet door Dien op Schiphol.
Zij gaat voorafgaand onze reis naar IJsland nog een weekje naar Egypte en dan als ze terug komt zullen we met z'n viertjes naar IJsland afreizen.
Waar het weer helaas nog steeds niet echt aangenaam is.
Maar genieten gaan we zowiezo!

  • 11 Juni 2015 - 21:08

    Piet:

    Ik wens jullie veel plezier en een hele goede reis!
    En wat het weer betreft: In Ierland lijkt het weer meestal ook niet mooi maar toen wij er in mei waren, viel het best wel mee!

    Groet en dikke knuffel van Piet

  • 12 Juni 2015 - 08:43

    Jenneke:

    Gisteren bij de ANWB in Arnhem een regenbroek gekocht haha. Mijn eerste regenbroek na mijn schooltijd. Ik hoop dat ik die broek helemaal niet nodig heb :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Jessica

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 11934

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 06 Juli 2015

IJsland 2015

Landen bezocht: