dag 9 - Reisverslag uit Borgarhöfn, IJsland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Borgarhöfn, IJsland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu

dag 9

Blijf op de hoogte en volg Jessica

30 Juni 2015 | IJsland, Borgarhöfn

Hae allemaal,
Vandaag een dag van veel in de auto zitten en kilometers maken.
Nou speelde het weer niet mee dus het was geen straf om in de auto te zitten.
We hebben vandaag ruim 300 km gereden langs de mooie oostkust met de vele fjorden.
Een bergachtige gebied met diepe fjorden.
Ondertussen het plaatsje Djupivogur aangedaan voor een bakje koffie en even de benen strekken.
Toen door gereden naar Hofn waar we in de buurt 2 nachten gaan overnachten.
Vandaag is echt shitweer in de vorm van motregen naar harde regen.
nu lekker in de hostel met een glaasje wijn en hapje.
Morgen gaan we op excursie naar de puffins en hun broedgebied onder begeleiding van een gids.
Helaas ook morgen slecht weer voorspeld en ik wilde nog wel graag mooie foto's scoren van de puffins.
Maar goed we wachten af tot morgen.
Dit keer niet veel foto's omdat we veel in de auto hebben gezeten.
Toch nog een paar gescoord.
Tot morgen weer.

• 30 Juni 2015 - 18:48

Lilian En Aimee:

wat een prachtige foto van dat ijs zeg. Ja, jammer van het weer maar tot nu toe hebben jullie echt al wel geluk gehad. Fijne dag morgen en we vinden het ontzettend leuk om zo met jullie mee te reizen!

• 30 Juni 2015 - 20:03

Marleen:

Heel veel plezier morgen bij de puffins! Hopelijk is het droog voor de foto's!
    X

• 30 Juni 2015 - 20:23

Wendy:

hoeveel km heb je er al op zitten? je gaf aan het best spannend te vinden qua wegdek, hoe bevalt het?
    maak maar veel mooie foto's vd pufjes dan ga ik het nieuwe seizoen op schilderles voor jullie ad slag!

• 30 Juni 2015 - 20:40

Lucienne:

Dames, meiden, wat een heerlijke reis maken jullie. Tof om zo lekker mee te kunnen genieten.
    En geweldige foto's!!! Hoor graag alle verhalen live over anderhalve week. Heel veel plezier bij de rest van jullie avontuur. Dikke knuffel

• 30 Juni 2015 - 22:28

Piet Van Dijk:

Moi Wichter,

Ik geniet elke dag van jullie mooie verhalen en foto's

Een hartelijke groet uit een warm Winsum en nog veel vakantieplezier de komende dagen!

Piet.