Dag 2 - Reisverslag uit Grundarfjörþur, IJsland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Grundarfjörþur, IJsland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Jessica

23 Juni 2015 | IJsland, Grundarfjörþur

Vandaag dan echt op pad.
We hebben de eerste nacht redelijk goed door gebracht in de hostel. Sommige hebben super goed geslapen en anderen hebben wakker gelegen van degene die super goed hebben geslapen.

• 24 Juni 2015 - 08:43

Ben:

Mooie foto's dames!!! Ben benieuwd wie er wel of niet geslapen hebben. Maar helaas mis ik wel het reisverslag van dag 2. Geniet vandaag (dag 3) maar weer lekker van Grundarfjorour en omgeving.

• 24 Juni 2015 - 11:32

Margo:

Daar zijn ze dan, de eerste mooie plaatjes! Ben heel benieuwd en kijk uit naar de rest! Genieten geblazen;-)

• 24 Juni 2015 - 12:45

Lilian En Aimee:

Dames, dames...wat mooi. Ik herken de plaatjes uit het werkstuk van Aimee...prachtig, prachtig!

• 24 Juni 2015 - 12:58

Lilian En Aimee:

En net ook nog zo'n leuke kaart gekregen. Jessica wat doe je dat toch leuk. Aimee kwam m helemaal enthousiast laten zien. Heb het goed samen!

• 24 Juni 2015 - 18:39

Marleen:

Prachtige foto's! Vandaag jullie mooie kaart ontvangen. Thanks! X

• 24 Juni 2015 - 21:05

Martijn De Vries (man Van Wendy):

Ziet er top uit, geniet ervan!

zie dat er zelfs wintersport mogelijk is ;)

• 24 Juni 2015 - 21:13

Wendy:

Thanks voor de leuke kaart!!! ik weet wel wie er niet geslapen heeft....Mijn complimenten voor de leuke foto's. Gezellig!!!