dag 1 - Reisverslag uit Kleppur, IJsland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Kleppur, IJsland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg Jessica

22 Juni 2015 | IJsland, Kleppur

Hoi,
Vandaag zijn we om 10 uur vertrokken naar Schiphol.
Na eerst aan het passen en meten te zijn geweest qua alle bagage wat mee ging hebben we het passend gekregen en vertrokken we keurig om 10 uur naar Schiphol.
Daar waren we ruim op tijd dus nog even wat lekkers gegeten en toen op naar de gate.
Na een lange aanrij route van een kwartier gingen we dan eindelijk de lucht in.
De vlucht verliep super.
In Keflavik aan gekomen was onze bagage ook snel op de band dus super.
Toen de huurauto op gehaald en ook toen weer passen en meten met de bagage. En toen was het eindelijk zover op pad in IJsland.
Eerst een supermarkt gezocht en alvast de eerste inkopen gedaan.
Daarna op naar onze hostel in Reykjavik en ook daar zijn we goed aan gekomen. Ziet er keurig uit.
Spullen uit de auto en toen gauw aan de drank. na een glaasje zijn we gaan eten op 200 mtr vanaf de hostel bij de Italian.
Nu dit berichtje aan het typen en even bij komen van toch weer de vele indrukken.
Morgen gaan we op pad, druk programma.
Tot morgen.

• 22 Juni 2015 - 23:22

Ben:

Goed aangekomen en vanaf morgen lekker genieten van de natuur op IJsland. Liefs Ben

• 23 Juni 2015 - 07:27

Marleen:

Leuk al een berichtje en foto's te zien op de site. Ik ga jullie op de voet volgen (helaas niet letterlijk ;-)) Geniet van alle moois daar!! X

• 23 Juni 2015 - 12:34

Liesbeth Wieringa:

En? Beviel het dat het zomals niet donker wordt 's nachts? Verder; vermaak jullie; val niet in een gletscherspleet, verdwaal niet in de bossen (.....) en verbrand niet in hete bronnen. Kortom GENIET.