7-06-2015 Nog 2 weken. - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu 7-06-2015 Nog 2 weken. - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu

7-06-2015 Nog 2 weken.

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

07 Juni 2015 | Nederland, Wageningen

Hallo iedereen,
We gaan nu echt aftellen. Joan is nu alweer een weekje in Nederland en nu hebben we ook het gevoel dat we bijna gaan en vliegen de dagen.
Hier en daar nog wat outdoor kleding gekocht en de nodige aanvullende foto en filmapparatuur.
De koffers liggen al open en klaar om er iedere keer weer wat bij in te doen.
Op het ogenblik is het weer nog niet echt bijzonder in IJsland, nou verwachten we ook geen hoge temperaturen zoals af gelopen dagen hier in Nederland.
De temperatuur in IJsland schommelt tussen de 8 en 10 graden. Maar we hebben nog 2 weken en het weer kan er nog alle kanten op.
Wij hebben er enorm veel zin in en het is bijna niet te geloven dat we ongeveer een jaar terug besloten hebben om deze reis te gaan doen en nu is het al bijna zover.
Nog 2 weken en dan zitten we in het vliegtuig op naar IJsland.

• 07 Juni 2015 - 21:24

Marleen:

Mijn ervaring is dat hoe langer de koffer open ligt, hoe meer er mee gaat ;-).

Geniet van het aftellen!!

• 08 Juni 2015 - 11:51

Liesbeth:

Kicken meiden! Gaan jullie eigenlijk met zijn drieën? Dus met Joan? Super hoor.
    En heel veel voorpret gewenst.

• 09 Juni 2015 - 21:50

Jenneke:

Ha Liesbeth, om het echt leuk te maken ga ik ook mee

• 09 Juni 2015 - 21:55

Jenneke:

Hahaha de smilies kwamen er niet bij :-) dan maar zo

• 12 Juni 2015 - 07:38

Liesbeth Wieringa:

Haha Jenneke, fijn dat het nu een ècht leuke vakantie wordt! ;)