deel 2 voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu deel 2 voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jessica Bink - WaarBenJij.nu

deel 2 voorbereiding

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

25 Oktober 2014 | Nederland, Nederland

We zijn weer een stapje dichterbij onze reis.
Van de week de factuur binnen gekregen en de hele reis is nu compleet geboekt en we hebben zelfs onze vluchtschema met gegevens binnen gekregen.
En weten zelfs al onze stoelnummers.
We gaan vliegen met Icelandair vlucht F1 501 op maandag 22 juni en terug op maandag 6 juli.
In een boeing 757-200.
Bij de factuur hebben we ook 2 boeken gekregen. Een prachtige fotoboek van Theo Bosboom met de titel ijsland puur.
En het boek wereldwijzer IJsland van Arnold Jansen.
Wij kunnen ons al helemaal gaan voorbereiden en inlezen.
En de nodige spulletjes al aan geschaft.
Echt al op en top genieten en dan zijn we nog niet eens op vakantie.
En wat ook bijdraagt aan de sfeer is al jullie leuke reacties op onze reisblog.
Ga proberen een paar foto's toe te voegen.

• 25 Oktober 2014 - 16:37

Dieneke:

Ha Jess, jaja, dat zit er weer toppie uit....Zo nu en dan waan ik me ook al helemaal in IJsland (komt vast en zeker ook omdat het hier al kouder gaat wordn hihi).

Nog 8 maanden te gaan!!! En aangezien de tijd zo vreselijk snel gaat, zijn die zo voorbij haha.

liefs
    Dieneke

• 25 Oktober 2014 - 17:39

Liesbeth Wieringa:

Zo zo beste meiden, hádden jullie nog geen reistassen? Maar, het ziet er strak uit!
    En een statief is natuurlijk onmisbaar voor de rasfotograaf.....
    Als jullie nu NOG een beetje flinke tas meenemen kan je daar misschien een leuke, lieve, en vooral makke IJslander (paard, geen man) voor me in mee terug nemen?

• 26 Oktober 2014 - 10:26

Jenneke:

Ha Jess, leuk weer je aanvullend bericht. En...............ik ga NIET met een makke IJslander, ook al is het een paard, op de achterbank van de huurauto zitten. Met al onze hele mooie reistassen passen we er zelf nauwelijks meer in hahaah. En zo'n knol zit natuurlijk ook niet stil op de achterbank en bij wie slaapt ie 's nachts in bed tijdens de reis????

• 26 Oktober 2014 - 14:08

Yvonne:

Nou, dat scheelt, zo'n fotoboek! Hoef je zelf niet meer zoveel foto's te maken, haha!
    Geniet maar van deze voorbereidselen!

• 27 Oktober 2014 - 17:55

Joan:

Hey Jess,

Super leuk bericht weer, en fijn om te weten dat alles nu echt doorgaat! Ik kan haast niet wachten!!
    En wat leuk dat jullie die mooie boeken hebben gekregen, daar zal vast ook veel nuttigs in staan.
    Veel plezier met de voorpret, ik heb het hier zeker!
    Liefs

• 29 Oktober 2014 - 09:54

Ma:

Je hebt weer een leuk stukje er van gemaakt en voorpret is veel waard! Het fotoboek is inderdaad heel mooi, krijg je vast een indruk hoe het gaat worden. Geniet vooral van de voorbereidingen, dat is al veel waard.
    Tot de volgende keer en liefs

Tags: Wageningen