Voorbereidingen reis IJsland 2015 - Reisverslag uit Nederland, Verenigde Staten van Jessica Bink - WaarBenJij.nu Voorbereidingen reis IJsland 2015 - Reisverslag uit Nederland, Verenigde Staten van Jessica Bink - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen reis IJsland 2015

Blijf op de hoogte en volg Jessica

11 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Nederland

Velkomín op mijn reis blog IJsland 2015.

Ik wil jullie graag meenemen in de voorbereidingen en reis IJsland 2015.
De reis is geboekt op 1 accommodatie na en we gaan vertrekken op 22 juni en 6 juli vliegen wij weer terug.
Het reis gezelschap bestaat uit Dieneke, Jenneke, Joan en mij zelf.
Wij gaan een rondreis maken in 15 dagen door IJsland met de auto en de overnachtingen zullen zijn in hostels.
We hebben een hele route uitgestippeld met hoofdzakelijk over de ringweg (weg 1) van IJsland, aangezien wij geen vierwielaandrijving hebben zullen we niet echt het binnenland in kunnen.
Maar des al niet te min hebben we een druk programma en zullen veel bijzondere hoogtepunten van IJsland gaan ontdekken.
Waaronder natuurlijk de Blue Lagoon, verlaten lavavelden, donderende watervallen, diepe fjorden, vele zeevogels en de oceaan vol met walvissen en prachtig natuur. En natuurlijk de IJslanders.
En misschien zelfs de vulkaan Bárdarbunga die de laatste tijd al in het nieuws is geweest in verband met zijn recente uitbarsting.
Kortom genoeg te beleven en te gaan ondernemen.
We gaan natuurlijk vele plaatjes en filmpjes schieten en zullen proberen jullie daar ook van mee te laten genieten.
De komende tijd breng ik jullie op de hoogte van de voorbereidingen en zal ook wat foto's plaatsen en de route die we gaan maken.
Ik wens jullie heel veel lees plezier en hoop dat we jullie zo ook een klein beetje mee op reis kunnen nemen.

Bless Jessica



  • 11 Oktober 2014 - 21:52

    Dieneke:

    Hey Jess, wat een leuk idee!!
    Zo breng je mij wel heel erg in de stemming hoor... En ik heb al zo veel zin.

    Ik ga je iig volgen!

    bless
    Dieneke

  • 11 Oktober 2014 - 22:59

    Marleen :

    Je bent lekker op tijd ;-)!

  • 12 Oktober 2014 - 09:46

    Lucienne:

    Super idee, meiden, heel veel plezier met de voorbereidingen, de reis zelf en natuurlijk daarna nog alle verhalen in geuren en kleuren.
    Ik volg jullie met grote interesse.
    Liefs, dikke knuffel, Luus

  • 12 Oktober 2014 - 13:25

    Joop:

    Nou dames,
    Veel plezier met de voorbereidingen. ben errug benieuwd.
    Ijsland staat ook op mijn verlanglijstje, zoals zoveel.
    Kan niet wachten op de foto's
    Veel plezier!

  • 12 Oktober 2014 - 13:49

    Ben:

    Leuk idee zo'n weblog. Kan ik ook jullie voorbereidingen zien. Ook kan ik genieten van jullie reis en alles zien van IJsland zonder 'n euro te betalen. Dus maak maar veel foto's en video opnamen zou ik zeggen. Ik pas hier dan wel op de poesjes en de kippen. Liefs Ben

  • 12 Oktober 2014 - 14:02

    Yvonne:

    Wauw! Geniet enorm van alle voorpret nu!

  • 12 Oktober 2014 - 18:49

    Liesbeth Wieringa:

    Ha die Jess en Dien,

    Fantastisch hoor, ik ben alvast gezond jaloers op jullie. En jullie zijn daar in de tijd dat de zon niet ondergaat, dus als jullie nu genoeg XTC pillen meenemen kunnen jullie gewoon 24 uur per dag genieten en dan heb je dus ongeveer twee keer zoveel aan je vakantie!
    (en dan storten jullie thuis gewoon een week of twee in bed!)

  • 14 Oktober 2014 - 09:52

    Jacky Rottier:

    Hallo Jess,

    Leuk zo jullie te kunnen volgen, vrienden van ons gaan binnenkort...volgend jaar jullie, wij zijn het ook van plan maar wanneer weten we nog niet.
    Veel plezier met de voorbereidingen....ik kijk uit naar jullie avontuur....grts. Jacky.

  • 14 Oktober 2014 - 14:51

    Ma Hollmann:

    Goed idee om er vroeg mee te beginnen, kunnen wij ook vast van de voorpret genieten! Ja, ik ga jullie zeker volgen, het lijkt me dan ook een geweldig leuk avontuur. Ik zal wel eerlijk zeggen dat het mij afschuwelijk koud lijkt en daarom bekijk ik alles maar vanuit mijn luie stoel in de warme kamer!!
    Liefs ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nederland

Jessica

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 11894

Voorgaande reizen:

22 Juni 2015 - 06 Juli 2015

IJsland 2015

Landen bezocht: